Hemma-helg!

Break a leg, my dear old friend :D

Sitter i soffan hos pappa just nu och väntar på att de ska bli klara med frukosten någon gång så vi kan åka till farmor. Kollar lite slött på Frans som är här. En gullig gammal hund. Svansen går hela tiden på honom. Han kan ju nästan inte ta sig fram när den viftar så!
Ikväll blir det chips och dip samtidigt som min syrra vill kolla på körslaget och efter det ska jag kolla på älskade JURASSIC PARK.

Lite avis på Johanna nu! Hon är ute i backarna och gliiiiider fram på snowboarden! Vill också! Vill också!!!!!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0