I believe I can...

sink

Sitter här och väntar på att berget av läxor ska försvinna
Antar att det bara kommer växa så länge jag sitter här.
Men nu ska jag tänka positiva tankar här!
1. Bara 4 skoldagar kvar till lovet
2. Mer korrekt blir det 3 ½ eftersom vi ska vara halva tisdagen på tropicarium
3. Påsklov betyder i mitt ordförråd för godislov
4. Efter påsklovet är det bara 9 veckor kvar till sommarlovet!
5. Och för min del blir det inte ens 7 hela veckor p.g.a. APU!
6. Vi har några roliga dagar på kolmården framöver. Dels jobba i safariparken och sen en APU-introduktion då vi går runt i hela Kolmården och kollar på stallarna för att sedan kunna önska APU-plats inför tvåan ch trean!

Bland dessa saker ligger en massa prov, inlämningsuppgifter, redovisningar och läxor tätt packat!

Nu ska jag försöka sänka mitt läxberg genom att skjuta sönder det!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0