I FOUND IT!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag in på psyket!!


Jag älskar Rivens röst!! Ä-L-S-K-A-R!!!
Killarnas röster är grymt mycket härligare att lyssna på nu än när de är på svenska!!
Speciellt Brandons!
Jag vet att det är överdrivet... men jag tjuter varje gång jag får syn på Riven. Haha
Fy fasen vad jag älskar att vara barnslig!
Winx Club är härmed mitt favoritprogram!

Do me a favor...
I just wanna hear you say that you'll come back.
You'll come back... to me

Snacka om att det är en väldigt lycklig Jenny som sitter här nu!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

men tönt. :)

2010-03-24 @ 14:52:28
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0