Jobba, jobba, jobba!

Kom igen nu!
Positiva tankar!
Positiv!!!

Dags för en liten plugg-stund! Samtidigt som man nördar facebook och längtar till godislovet!
Längtar äver grymt mycket till sommaren och mina tankar idag har mest bestått av:
Springa barfota överallt
Äta glass
Hitta värsta grymma smultronställena och bara äta smultron hela dagen
Hallonbuskarna kommer bli utan hallon när jag hittar dem
Bada hela dagen lång
Sitta uppe mitt i natten med de bästa personerna
Vara ute i skogen och se på en galen hund
Spela allt från basket till tennis och badminton i finaste vädret
Klättra på berg
Klättra i träd
Åka hölass
(förhoppningsvis)
Köra/åka fyrhjuling (förhoppningsvis)
JORDGUBBAR!!!!!!

Först kan jag längta till en veckas lov med en massa godis!
Sen kan jag börja med det där andra...
Lite roliga grejer händer fram till på torsdag i alla fall.
Först så ska vi till Tropicarium imorgon och KANSKE göra lite praktiska grejer.
På onsdag ska jag stöka till hemma hos brorsan! (om jag hittar dit vill säga...)
Och på torsdag far det hemåt med tåget! Sent dock eftersom jag slutar vid 17.00...

Bara le å vinka, le å vinka

Provet idag gick nog relativt bra tycker jag. Men nu ska jag inte säga för mycket, vet inte om jag blandade ihop en del saker.
Och jag kommer känna mig 100 kilo lättare när anatomi-grejen är inlämnad!
Sen är det bara att börja med allt annat som ska göras!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: isabelle

fan måste också sätta igång med anatomin! men frågan är om man orkar asså...

2010-03-29 @ 18:09:20
URL: http://macromiss.blogg.se/
Postat av: Lilian

I sommar får vi fan sitta ute på gården dubbelt så mycket med dubbelt så mycket glass <3

2010-03-29 @ 20:36:54
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0