Lördag

Härligt med lördag!
Och för första gången på länge så har jag sovit skapligt länge på just en lördag!
Det gjorde mig super-duper glad imorse och jag startade datorn direkt!
Käkat mat och klurat matte har jag gjort också.

PLUS ATT JAG SETT DET ALLRA FÖRSTA AVSNITTET AV WINX CLUB <3<3<3<3
Mahaha!

Nej. Jag ska faktiskt börja med anatomin också. Klura på den ett tag innan det blir dags att stänga av all elektricitet idag för årets Earth Hour.
20.30 - 21.30 blir det svart här!

Nu ska jag kasta mig på det andra avsnittet och det tredje... fjärde... femte...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0