Lords of Dogtown

Kollade precis på en film med Heath Ledger i.
Mahaha!
Rolig och seriös film och Heath spelar ett fyllo som driver en surf-shop men han satsar högre och börjar göra skateboards också. Han bildar ett skateboard-team och de börjar delta i tävlingar.
Filmen handlar inte om Heath utan om ett gäng ungdomar som lever livet för att skejta och surfa.
Inspirerad av en sann historia.
Jag tyckte den var rolig och om man har sett många av Heath Ledgers filmer så kan man koppla honom till filmerna. Jag såg flera "bekanta" ansiktsutryck och sånt från bl.a The Brothers Grimm och The Dark Knight.

Så nu när man har vilat upp sig hela dagen så tänkte man börja plugga en aning. Ska ju inte överanstränga sig!!
Och det är bara några dagar kvar sen är det lov. Och egentligen blir det ju inte lov heller... eftersom skolan tar över den också. Alla helger och lov går nästan åt till att försöka hänga med i skolan...

Jag är sjukt sugen på choklad eller glass


Lords of Dogtown moahaha!
(kan ju lungt säga att vissa kroppar var snygga att se på)


Där är han!
Till vänster!!!
Heath Ledger <3
Om ni kollar bakom alla killar så ser ni en tjej också...
Nikki Reed för alla som älskar The Twilight Saga


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: isabelle

haha. han med brun tröja är ju kristen stewarts ex, dom va ihop i typ 5 år XD emile hirsch är ju förbannat snygg. men filmen suger.

2010-03-28 @ 19:46:55
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0