Nörden nördar ännu mer

Musa: Du är väl inget för sentimentala grejer va, Riven??!!
*Musa vänder sig om och börjar gå därifrån. Riven tar tag i hennes handled och drar henne mot sig. Han håller om henne*
Riven: Lova mig en sak! Jag vill bara höra dig säga att du kommer tillbaka. Att du kommer tillbaka till mig...

En mycket glad Jenny blev ännu gladare! Flinet på munnen växte sig stort och finns fortfarande kvar där nu så fort jag tänker på den scenen!

Okej... ja. Jag ska nu förklara vad jag håller på med.
Jag älskar Riven...
och det menas att jag har nördat Winx Club hela helgen!
Kalla mig tönt, nörd eller barnslig. Vilket som funkar men jag tänker fortfarande kolla på det programmet när min syrra kollar på det också.
Jag är en stor tönt.
En stor 17-årig tönt som glor på Winx Club.
Syrran sa till och med att jag var kär i Riven bara för att jag började fånle så fort jag fick syn på honom! Men jag skulle inte kalla det så...
Mahaha!
Jag gillar honom! Haha
Han är tuff. Cool. Osentimental. Häftig och underbar! Min favorit i den serien. Dock är han inte med så mycket...
Och... han älskar Musa!! Och hon är min favvofe! Perfekt!
Nu ska jag lägga av med det här... måste hitta på något annat innan jag verkligen kärar ner mig i en tecknad figur!



Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

Fan dig Jenny :O Det ska vara Batman eller X-Men :D <3

2010-03-22 @ 18:08:56
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0