Nu kommer den rätta Jenny fram!

Den tjej som verkar smart, (tuff), modig, cool, häftig... och allt vad ni nu säger har hittat sitt sanna jag!
Och det är inget av dessa grejer minsann!
Eller jo kanske... en aning mod kanske ploppar fram när jag faktiskt vågar säga att jag älskar det.
Denna tjej vågar titta på Winx Club och vara stolt över det!
Jag vågar säga att jag tittar på Winx Club, Piggley Winks, Bondgården, Svampbob Fyrkant, Totally Spies och allt annat som klassas som barnprogram.
Barnprogram har de bästa skämten och de bästa serierna!
Ta bondgården till exempel! Hur många barn fattar skämten där? Eller är det bara jag som tycker att allt som sägs där är värt att garva åt?
Winx Club är ju nu min favoritserie (som alla mina vänner nu fått veta)!
Och jag skulle faktiskt vilja komma åt någon form av box att köpa bara för att det är så grymt bra! Engelska eller svenska spelar ingen roll! (Rivens röst är lite underbar på båda)

17 år och besatt av barnprogram!
Passande namn för en dokumentär!

Jag lär mig allt från filmer och barnprogram! det är det bästa jag vet!
Har inget emot att vara inlåst på mitt rum och glo på film och tv en hel dag!
Det är lärorikt!
Inte för att jag fattar varför... men varför annars kallas jag för stud? Haha
Jag är inte mycket för att plugga egentligen om jag ska vara ärlig. Jag tittar på böckerna men sätter på en film istället. Säger att jag ska göra grejerna men hittar på något annat. Pluggar som ett as dagarna innan och klarar mig ganska bra faktiskt.
Men det ska nog bli ändring på det där om jag vill bli något i mitt liv senare... eller kanske ska satsa på ett jobb som har med barnprogram att göra?
Haha
Nejnej!
Jag ska bli något annat förhoppningsvis. En barnprogramsknarkande marinbiolog/zoolog?
Vilket råhäftig titel!!!
I'm working on it!

Svar på kommentar:
Brazze: Haha ja! Du längtar efter att se mig bryta benen förstår jag!!! Kan bli intressant :)
Lilian: NU HÅLLER DU KÄFTEN! Du vet inte vad du talar om! Och förresten är jag mer för tecknade killar som vet hur man slåss mot fienden utan krafter! De som har krafter gömmer sig bakom dem! (ska jag säga som råälskar Heroes, Förhäxad och allt magiskt xD)

Nu ska här fixa lite anatomi!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0