Organiserat kaos!

Wööööw...

Här ser det bra ut!
Kläder överallt, skolböcker över hela golvet... disk, papper och sladdar EVERYWHERE!!!
Denna dag har ju i alla fall fått ett syfte nu... städdag!
Kommer inte ihåg att det såg ut såhär när jag gick till skolan imorse!
Men men... Här ska bli skinande rent!
Fast... jag vet ju vart jag har alla mina grejer... så egentligen borde jag ha jvar det precis som det är just nu! Ingen annan behöver ju titta in här.
Asså... jag är överdrivet smart ibland!

Ja, man ligger 23 tal efter i matten också. Så matte måste man göra... hela tiden känns det som. Känner mig överambitiös just nu. Pluggar på distans, pluggar till allt i skolan, kämpar på för att hamna där jag vill i framtiden. Kanske ska lugna ner mig en aning och ta dagen mer som den kommer. Annars kommer jag nog gå in i väggen om ingen säger åt mig att sluta. Känns inte som att jag har några kompisar när det enda jag gör är att ha dessa böcker framför näsan dag ut och dag in. Kanske jämnar ut sig eftersom jag inte alls är intresserad av saker och ting när vi väl är i skolan.
På tal om skolan så ska hela klassen till Tropicarium nästa tisdag! L-ä-n-g-t-a-r!
Lite jobbigt eftersom vi är helklass därute. Kommer bli ganska svårt att hänga med och höra vad han snackar om. Får väl försöka hitta på något som låter vettigt om jag inte hör, haha

Nähä... Jag har tjatat om Winx Club hela dagen!!
Medan de andra gått runt och sagt att de gillar One Tree Hill så har jag sagt Winx Club med ett stort leende på läpparna! MEN... det var några få individer som var på min sida också! Mahaha! Winx Club wohoo!

Nu ska jag ta tag i grejer här!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

Ja duu, själv ligger man 3 lektioner efter i matten och jag har prov direkt efter lovet.

nej, Nej, NEJ! Batman och X-men!!! Gambit spöa Rivens fina lilla rumpa när som helst vart som helst för Gambit har super krafter :D

2010-03-23 @ 18:34:52
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0