Råttan Jenny

Slutade skolan vid 17 idag...
Kändes ju sådär.
Matte, engelska och växt- och djurliv från 8.20 till 17.00!
Börjar nog sakta men säkert förstå matten! Känns riktigt skönt faktiskt. Och uppgiften vi fick igår var inte så svår... när man väl tänkte efter!
I engelskan ska vi nu hålla på med ett redovisningsarbete. Jag och Mathilda ska stå och prata om Australien på engelska inför hela klassen. Ser jag fram emot det? NEJ!!
Vi fick även en riktigt hat-uppgift på växt- och djurlivslektionen!
Ska hålla en redovisning om kolets kretslopp... självklart fick man det som man INTE vill redovisa om! Men vi i min grupp ska nog klara av det ändå. Förhoppningsvis!
Sen hade man ju som sista lektion engelska igen. Fast B-kursen denna gång. Och jag börjar fatta hemsidan nu!
Så detta har varit en riktigt blandad dag!
Har fattat och hatat och skrattat och en massa annat!

En liten mening ska jag tillägna Isabelle Bengtsson som nu har förstört mina plugg-eftermiddagar framöver! Älskar dig! Tackar så mycket!

Jaha, då är det bar att sätta igång med matten och sedan gå vidare med anatomi, engelska, växt- och djurliv och allt annat!

Men först!


Visst är jag snygg?!

Visst blir man lite avis på sånna som kan rita?!
Den här bilden är klockren!
För jag har nog sett ut sådär den senaste veckan!
Jag älskar den bilden!
Tackar Evelina!
Hon har ritat ashäftiga bilder på några andra i klassen!
Vissa är skrämmande likt orginalet, haha!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: isabelle

det bästa är ju faktiskt att du menar det

2010-03-25 @ 20:06:47
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0