Rutten humor

Är det bara jag som tycker det är svinkul när man skriver en kommentar på någons blogg och man måste verifiera kommentaren? Ibland blir det riktigt fina ord... och jag började flina åt orden That Alonzo...
Fick mig att tänka på 101 dalmatiner.

För övrigt så tror jag att det kommer bli ett G för min del på anatomin. Jag gör Vg/Mvg-uppgiften, lämnar in den... men det kommer inte vara någon bra grej. Jag har i alla fall gjort den, om jag förstått den är en annan femma. Blir grymt glad om jag får VG i slutbetyg... men det är fortfarande en lång väg kvar tills dess. Just nu längtar jag bara till lovet. Eller först och främst till imorgon och på onsdag då det blir visit hos brorsan som även han blivit en östgöte! Han och hans lilla Jenny.

Förresten så ska jag inte klaga över mina arbeten!
Fick höra från min kompis om något Mahreng arbete som hon ska göra! I ettan... Herrejävlar säger jag bara! Är grymt glad över att jag inte går på den skolan!
Det arbetet innefattar engelska, matte, hotell och restaurang tror jag det var... stackars flicka! Men jag hoppas det går bra för henne!! Finns som stöd när du behöver en positiv spontantanke!

Drack precis hemmagjord varm choklad och det var nog det godaste jag druckit på länge! Den blev perfekt! Förra gången smakade det i stort sett bara varmt vatten...!



Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Elin

Haha, tack Jenny! Det kommer nog behövas.... :P

MEN... jag märkte att det inte alls var så jävla jobbigt :O eller jo, uppgiften är helt sjuk, den är så fruktansvärt stor och invecklad och jobbig och.... Men vi samarbetade faktiskt i gruppen! Vi har brainstomat hela dagen och vi har bildat en affärsidé och organisation och snart klara med affärsplanen, which means att vi är på GOD väg framåt! Vi ligger perfekt i tidsplanen och vi hann med både arbete och skoj! Gruppen är inte alls så illa som jag fick som första intryck :O :D Vi har fortfarande lång väg att gå, men det ser ljust ut :)

2010-03-30 @ 16:19:47
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0