Söndag

Jag är sjukt trött idag.
Ingen ork att göra någonting alls...
Bara slappa, duscha och drömma mig bort till ett bättre liv.


Det kom en lapp igår, eller flera lappar faktiskt...
En var om felanmälan på rummet, den andra var ansökan om elevrum för nästa läsår.
Så nu behöver jag bara bestämma mig om jag vill bo kvar i mitt gamla rum, eller byta till antingen ett annat enkelrum eller till ett dubbelrum.
Hmm... hur ska jag välja?

Jahaja... om några dagar så bor en släkting till mig här i Norpan! Wihoo!!
Var faktiskt nere och kollade igår om jag kunde hitta gatan brorsan ska bo på. Och visst hittade jag den, men jag har fortfarande inte klurat ut i vilken port... eller hur man tar sig in överhuvudtaget. Haha
Finns säkert en bakgård som man måste in på... som vanligt med andra ord.
Men på torsdag så bor jag inte själv här längre! Och då har jag et berg av läxor som han kan göra åt mig! (eller... jag ska vara snäll och be honom hjälpa mig istället)
Och på torsdag bär det av hemåt igen!!
Så när brorsan flyttar hit så är det första jag gör att dra härifrån! Låter bra, vah? Haha
Och på fredag fyller lilla pappsen år!

Men nu ska jag försöka få lite mer ork...


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: jenny

nummer 20 är det vi kommer bo på!:)

O vi kommer förfölja dig till nyköping, vi ska oxå bo hos din pappa på fredag serrö:P Sen hem till norrköping på söndagen! Så om du ska hem då kan vi ju ta samma tåg:)



Välkommen till generalsgatan på onsdag btw!:)

2010-03-28 @ 19:00:09
URL: http://jensanheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0