studiedag

Älskar det så himla mycket!
Längtar inte ens tillbaka till skolan!
Skulle vilja ha studiedag varenda dag!

Har precis kommit hem efter ett litet besök på min gamla skola.
Många fina flashbacks kom tillbaka och några fina människor fick man träffa :)
Gamla goa Kjellis
Underbara Ingeline
Bästaste Mia
Crille-boy
och även min gamla spanskalärare Laura...
Men nu sitter man hemma igen med inget att göra.
Och det tycker jag är riktigt skönt.
Ska kanske ner på stan sen och träffa Johanna men det blir troligtvis inte av.

Jag vill vara klar med dessa tre år nu...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0