Tisdag och tropan

Tisdag idag!
Vilket menas Dating in the Dark!
Brukar sitta hemma hos Ewe dessa dagar men tyvärr blir det inte så denna tisdag heller. Eftersom vi har ett arbete i anatomi som ska in imorgon.
Längtar till nästa gång vi ska vara hemma hos Ewe! Ben & Jerry's kväll!!!
Men får väl sitta framför teven senare ikväll utan glass och glo på programmet i alla fall.

Tropan idag var intressant! Häftigaste besöket hittills!
Vi fick gå bakom kulisserna så att säga. Känns extremt bra att gå förbi en dörr där det står Obehöriga äga ej tillträde, Privat eller Endast personal.
Men nu vet man ju lite mer om det där stället och värsta knäppa papegojan som finns där!
Och häftigast av allt var ju ändå att se hajarna ovanifrån. Gå över bassängen och kolla ner på 2 ½ meters bjässarna som simmar lugnt under en!
Har aldrig varit så nära en haj förut som jag var idag!
Asså... utan att det är glas mellan.
Det gjorde min dag hela den där miniresan!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: kim

Tur var väl det :) Nu har man i alla fall testat den!

2010-03-30 @ 16:14:59
URL: http://inspire.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0