Universitet i Australien

Jag satt för några timmar sen och kollade lite universitet i Australien.
Borde ta tag i riktiga skolan innan jag drömmer mig bort till något annat. Men att kolla har ju ingen dött av.
Hittade några som väckte intresse.
Först måste jag ju bara fixa gymnasiet och komvux. Och börja spara pengar redan nu!
Det lär inte bli lätt det här... måste få bra betyg och ha relativt gott om pengar.
Har ingetdera av dem!

Varför just Australien då?
Jo, jag har alltid älskat det landet! Planen är att hitta jobb där så jag kan bo där, höra deras goa accent dag ut och dag in. Leva bland ett häftigt djurliv. Dock finns kanske ett litet problem. Jag älskar att leka i snön... och så vitt jag vet så snöar det inte där. Får ge upp en kärlek för en annan helt enkelt.
;P

Men nu ska jag inte drömma för häftigt!! Måste se till å fixa det som finns de närmaste 2 ½ åren av mitt liv!

God natt :)

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

Ja, eftersom världen går under 2012 är det dags att sätta fart ;) haha

2010-03-03 @ 07:16:27
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0