Vårtrött...

Eländes elände...

Vårtröttheten börjar sakta men säkert komma fram. Skolan känns för tillfället bara jobbig.
Och jag känner mig överambitiös.
Har varit på min första meritlektion. Fick böckerna och nu finns det nästan ingen återvändo.
Jag ska framöver läsa Engelska B parallellt med Engelska A.
Att läsa B kursen kommer nog inte vara så svårt, snarare jobbigt. Med tanke på att jag måste plugga på min fritid (som nästan inte finns) och på loven. Sen att läsa på distans gör inte saken enklare precis. Är livrädd inför examinationen redan nu och jag har inte ens öppnat första uppdraget!
För övrigt gick kemi-provet käpprätt åt helvete! Uruselt! Jag är inte stolt över min prestation alls! Fy bubblan...
Och så känner man sig konstant trött.
Trött på skolan
Trött på livet
Trött på att allting kostar skjortan
Trött på alla komplex man har...

Annars ser jag fram emot att spendera helgen hemma! Det börjar ju trots allt bli vår och varmare ute!
Ska dock hem till pappa så får leva utan Gismo även denna helg. Men snart är det påsklov och då kommer hundjäveln inte undan!!!
Vill så gärna ha en hund här borta men jag har kommit på att det skulle bli ännu dyrare än jag någonsin kommer ha råd med...
Får helt enkelt klara av dessa tre år på elevhemmet och ingen annan stans...
Inte ens tre år kvar... två och ett halvt år är mer rätt!
Såg att treorna fick sina studentmössor igår. Längtar såååååå tills jag får min och äntligen kan springa ut!

Okeeej, antingen har jag världens sämsta plattång eller så är jag världens sämsta plattare!
Mitt hår ser ut som Ronja Rövardotters ungefär! Inte är det så rakt som jag vill att det ska vara i alla fall...
och jag är för lat för att fixa det ännu mer... går nästan inte heller.
Måste se till och klippa det snart också. Topparna är kluvna flera gånger om. Även kluvarna (?) är kluvna...


The Red Jumpsuit Apparatus - Godspeed


Men vilken perfekt bild!
När håret är oplattat ser det ut som Mattis,
och när det är plattat ser det ut som Ronjas...


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Brazze

Det va en ny låt för mig (: Tack så mkt!!! Så tillslut blev det en snowboardtjej av dig oxå, ska bli kul att ramla ner för backarna med dig!!!!!

2010-03-24 @ 13:34:06

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0