Vårväder!

Solen lyser, fåglarna kvittrar... Våren är nog på väg!
När jag slog upp ögon vid 9-tiden (lite för tidigt tyckte jag) så fick jag solen rätt i ögonen. Jag flög upp ur sängen, tittade ut och såg det underbara vädret. Gick tillbaka till sängen, somnade, drömde världen konstigaste dröm som jag inte ens tänker gå in på. När jag vaknade nästa gång, en halvtimme senare, så tog jag på mig kläderna och gick ut i det underbara vädret. En lååååång härlig promenad ner till centrum. Kollade upp Kulturhuset... ska kanske snacka lite med mamma och sedan anmäla mig till något intressant. Synd bara att pengar inte växer på träd.
Jag kände mig riktigt glad efter den där promenaden! Tänkte att jag skulle kolla upp vart brorsan kommer att bo, men jag kom på att jag inte har den blekaste aning om vad gatan heter! Haha, så det sket sig ganska rejält.

Men nu ska jag nörda Ghost Whisperer! Och ikväll blir det Melodifestivalen! Första och enda gången jag förmodligen kommer kolla på det själv i år.



Creepcrew - Welcome To Creepschool


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0