10/5 - 10

Kommer nästan precis från skolan.
Datakunskap... gissa vad man gjorde?
Jo, satt vid en dator! Helt otroligt!
Nej... men jag höll på med PowerPoint och det var jultema! Så snacka om att jag vill ha jul nu!!!

Dagen har varit ganska slö faktiskt. Började med djurhantering i djurhuset. Bra start på dagen även fast man blev lite trött.
Sex och samlevnad behöver man ju inte ta upp så mycket. Pratade mest om könssjukdomar och preventivmedel... inget man inte snackat om förut.
Och sist var det ju som sagt data.

Imorgon!
Imorgon sker det!
Imorgon sker valet!
Värst av allt...
jag vet inte vad jag ska välja!
Jag tror det är imorgon i alla fall. Lät så.
Så nu sitter jag här med en massa lappar framför mig.
Lappar där det står vad man kan välja för APU-plats.
Kanske glömt någon, vet ej. Men i så fall så är det förmodligen en plats som jag inte börjar gråta över om jag inte får.
Det är meningen att jag ska lotta ut mina tre val. Hehe

Nu börjar jag
*kastar om lapparna och plockar fram val nummer 1*
1. Rovfågel
*kastar om resten av lapparna och plockar fram val nummer 2*
2. Barnens Lantgård
*kastar för sista gången och plockar fram val nummer 3*
3. Savann/Öken

Är det något skämt eller?????
För det första så är barnens lantgård och savann/öken ganska lika varann...
För det andra så tror jag att jag väljer utifrån magkänslan istället för slumpen.
Verkar som att trollet här redan vet vad hon vill välja...
Undrar om man måste motivera varför man vill vara just på de ställena man valt. Kul om jag skulle ta de valen som slumpen valde åt mig. Hehe, vad ska man då skriva?
"Jo, jag skrev en massa lappar och lottade fram alla mina val!"
Naej... skulle inte tro det vah!

Min hemliga lista ser ut såhär just nu:
Delfinarium
Tropicarium
Kolosseum
(ingen speciell ordning på dem!)
Hmm... delfinarium och tropicarium är nog ganska lika varandra. Så min ursäkt förut var ganska usel.
Dessutom väljer de flesta i klassen delfinarium och kolosseum... stor chans att man får det liksom.
Inte alls.
Kommer förmodligen inte få någon av platserna som jag vill ha. Men då får man helt enkelt göra praktiken till den bästa i alla fall!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: issa

du skulle bara våga välja rovfågel som första ;)

2010-05-11 @ 15:23:47
URL: http://macromiss.blogg.se/
Postat av: Lilian

Sv: HAHAHAHAHAHA!!! JA! OM jag gör! tycker att vi få göra om den pizzan igen någon gång :)

2010-05-11 @ 18:26:48
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0