18/5 - 10

Snart har halva 2010 gått!
Fort går det!


Skönt att det är kväll. Men jag hade velat att det skulle smälla idag! Kändes som åska i luften... men det kom lite fjuttigt regn och sen tror jag luften blev lättare igen. Tråååkigt!
Alltid lika mysigt när det dundrar eller spöregnar ute. Strömmen kan också sluta fungera!
Vi är alldeles för beroende av elektricitet nuförtin. Undrar hur det var att inte kunna kolla på tv när man kom hem, eller inte sitta vid datorn. Man var tvungen att använda svarta tavlan i skolan och inte en multimediakanon som används nu.
Skulle jag överleva?
Neeeej!!! Inge slösurf på snygga kändiskillar när man har tråkigt, inga mysiga filmkvällar med sig själv eller kompisar! Inga filmer! INGA FILMER!!!! Ingen Jake... INGEN JAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Andas! ... ingen jake... ingen JAKE...! Jaja! Ni fattar nog! Men... tänk er en värld utan en massa bra filmer!
Ingen avatar, titanic, supernatural, förhäxad, heroes, eight below, october sky, batman, day after tomorrow, liar liar, den galopperande detektiven, bröderna grimm, pirates of the caribbean... ingen pirates! INGEN PIRATES!!!! Hehe, jag ska inte börja igen... lovar!
Jag tackar dig, du som lyckades fixa så vi blev beroende av el!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0