48 frågor

Jag vet att det blir upprepning när man gör sånt här. Mahaha!


1. Hur mycket pengar har du på din mobil? ingen aning!

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? En blöt hundpuss!

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Hanna!

4. Hur lång är du? 172 cm

5. Vilken är den senaste filmen du sett? Pirates of the Caribbean: Svarta Pärlans förbannelse

6. Hur löd ditt senaste sms? Ja, jag ska med imorgon.

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms helt klart!

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? De är inte gifta och kan därför inte heller vara skilda. Men de bor inte ihop heller!

9. När såg du senast din mamma? I lördags

10. Icke godkänt i något ämne? Nope, I'm a good girl!

11. Mvg i något? Jepp :) Var stolt!!

12. När vaknade du idag? Kvart i sju! Jävla gräsklipparidiot!!!!

13. Vilken är din favoritplats? I min säng!!

14. Vilken plats föredrar du minst? Bra fråga...

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis någonstans i australien, jobbandes med djur antingen på land eller i vattnet. Eller något fint, mysigt ställe tillsammans med Jake Gyllenhaal!!!!

16. Hur stor är din säng? Är det viktigt? Ingen aning... jag får plats i den i alla fall!

17. Vad sover du i? Nattiskläder!

18. Hur många kuddar har du i sängen? 2!

19. Var har du bott/bor? Här och där!

20. Tycker du om kinamat? Ehh... aldrig ätit direkt. Asiatiskt har jag ätit och min kompis är grym på det! Hennes mamma med! Älskar maten de gör!

21. Tycker du om kaffe? Glöm det! Den dagen jag dricker kaffe och tycker det är gott är dagen då jag accepterar att jag inte längre är barn! VÄGRA KAFFET!!!

22. Vad dricker du helst till frukost? vatten

23. Kan du spela poker? klart jag kan... efter några genomgångar och svordomar så är jag med i spelet!

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Oh no!

25. Vill du ha barn? N-e-j!

26. Kan du några andra språk än svenska? Nu ska jag skryta och ta fram alla egenskaper jag har. Pratar nästan flytande engelska, en aning spanska, pyttelite tyska, flytande svenska(och eftersom norska och danska är ganska likt svenska så förstår jag säkerligen dessa språk också)

27. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet för fasen!! Älskar havet!!!

29. Vad spenderar du helst pengar på? Filmer... filmer... filmer... filmer...

30. Äger du dyrbara smycken? neeee!

31. Kan du rulla med tungan? OH YEAH!!!!

32. Vem är den roligaste människan du känner? brorsan är tamejfan den roligaste som finns!

33. Vad har du för ringsignal? My Heroine - Silverstein <3

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jepp! Haha, smått!

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Hannas täcke har röda grejer på sig!

36. Kan du byta olja på bilen? Visa mig så vet jag sen!

37. Vilken var den senaste boken du läste? Det var alldeles för längesen som jag läste en bok... 

38. Dansar du i bilen? Självklart! Varje kväll... ha ha ha

39. När var du i kyrkan senast? När min kusin konfirmerade sig

40. Hur många hål har du i öronen?
 9 hål!! Beat it!

41. Har du någon piercing? Nej, bara öronen

42. Har du någon tatuering? Neee

43. Har du provat droger? Ja, varje gång jag är sjuk måste jag knarka alvedon

44. Röka eller snusa? Ingetdera. Provat båda, stinker skit av cigarettröken och snusar endast när brorsan bjuder ;P


45. Har du pojkvän/flickvän? Glad över att vara singel!

46. Vad är ditt mobil nummer? Prova att slå något nummer, kanske är rätt...

47. Vad ska du göra ikväll? Hoppa upp i sängen, låtsas att jag är en fågel, hoppa ner från sängen. Annars kanske jag ska ta och sova en stund.
 

48. Har du några syskon? yezzz! 4 stycken!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0