Den sista helgen i Norpan närmar sig!

Imorgon efter skolan så är det den sista helgen jag är här i Norpan för det här läsåret!
Känns som igår när jag först fick se rummet! Nu har jag bott här ett helt läsår!
Nästa år byter jag rum och det är bekräftat. Fick se lappen för några dagar sedan och där står det att jag hamnat i rummet jag ville ha. Inte för att jag vet om det är något bättre men det är i alla fall på övervåningen.
Mysigt, ska försöka få det att se mysigt ut i alla fall. Och inte som värsta bombnedslaget nästa år också. Har en tendens att alltid använda min horisontella garderob... kläder överallt, papper överallt... allt överallt!

Vad ska man nu hitta på den allra sista helgen på sitt första läsår?
Jag tänker då inte vara på dejt med Gabriel hela helgen!!! Lite paus måste man få ha!! Dumma Gabriel... han bara förstör... om han inte fanns skulle jag säkert klara mig mycket bättre!
Och dumma klimat! Vill inte göra uppgiften i det... hehe.
Superdumma klagomål som bara slinker ur allt och alla!
Nu klagas det över att det är för varmt... Vad sa alla i vintras? Fy faaaan vad kallt!
Klaga, klaga, klaga!
Jag klagar som sjutton på allt!! Finns inget jag inte klagar över! Jag klagar över att andra klagar!
Jag klagar nu...

Hade lite mysig tid hemma hos ewe efter skolan idag. Nästa vecka blir det med hela gänget! Längtar som satan! Ska bli så roligt! Kommer sakna alla sjukt mycket under sommaren!! Vi har liksom gått ett år tillsammans nu, och vi har två år kvar. Kommer gråta på studenten, det vet jag redan nu. Känslig... måste nog vara ärlig här och säga att jag är det... (sicken tönt!)

Nu kommer de där leendena jag lovade förut. Mihihiihi! (har väl kommit in i någon konstig period i livet...)



Jag är patetisk...


Synd att det leendet aldrig kommer
komma upp på en film igen


Gullig :) :D


Okej... jag var bara tvungen!
(man får ju hoppas att han aldrig hittar till min blogg xD)


Mr. Right!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: issa

den sista va assöt!

2010-05-20 @ 21:31:09
URL: http://macromiss.blogg.se/
Postat av: Jenny

ÄLSKAR DEN SVARTVITA SÅ JÄVLA MYCKET!!!

2010-05-20 @ 21:53:14
URL: http://dancingdrummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0