/)(&/=¤&/#%&%/)(&

Det är så man svär i serietidningarna!

Jag är förbannat less på min käke!
Kan inte öppna den utan att den måste gå igenom värsta labyrinten för att inte låsa sig!
Hemska skit!!

Har två avsnitt kvar på Supernatural säsong 3 nu! Två! Lite för lite kanske...

Denna helg har jag inte fått sova i min sköna säng alls... *ledsen gubbe*
I fredags drog man till brorsan och käkade tacos samt var social med deras Rubriks kub.
Kollade sedan på film och sen var klockan för mycket för att de skulle låta mig gå hem. Så det blev att sova i soffan där.
På morgonen sen var det bara att stiga upp, äta upp deras frukost och sen cykla hem i regnet för att sedan dra igen. På bussen till igelfors med polarna!
Vädret var ju som sagt emot oss totalt!
Finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder
Grillat blev det i alla fall. Fick lite uppehåll i vädret. Kan ju bara säga att man önskar man kunde äta hur mycket som helst ibland!
Åkte moppe, dansade wii, sjöng, var bäst på Disney-frågorna, tjockade i sig allt vad som fanns, gosade med hundarna. Älskar Ewes tillhåll mitt ute i skogen! Det är så man ska bo!!!
Sen på kvällen fick man sova på en uppblåsbar madrass som lät så fort man rörde på sig. Vaknade var och varannan timme bara för att jag behövde röra på mig! På köpet väckte man nog resten av rummet.
Vi fick skjuts tillbaka. Väldigt snällt faktiskt! Och nu sitter man här. Kollat på Supernatural, cyklat till Maxi, badat. Jag hinner med mycket! Allt utom att plugga förstås!
En grej bara. Är det normalt att bada i så hett vatten att man nästan svimmar när man gått upp?
Jag blev jävligt yr och kunde knappt andas när jag väl badat klart! Scary shit!

Denna vecka är det bara tre dagar i skolan! Wiihooo!
Inte ska man vara glad för det... nationella, röjning och annat tjafs ska man stå ut med ändå under denna lilla skolvecka.

Ikväll ska jag sova utomordentligt gott i en riktigt säng!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0