Fly on the wings of love

är en bland alla låtar som lyssnar på dagligen.

Lyssnar sönder vissa låtar! Fattar inte hur man kan gör det!

Ta bara I'd rather be with you med Joshua Radin. Har lyssnat på den snart en miljon gånger... har inte tröttnat än men hur kommer det sig att man lyssnar på samma låt om och om igen?
Nu har jag även Life Looks Better In Spring och My Heart Is Yours, de två hörde jag för första gången i torsdags... och är väl upp i en si sådär 1000 gånger var på låtarna! Har jag inget annat liv eller? Tydligen inte!
Samma röster, samma texter... så ska det bara vara!
Som tur är blandar jag ibland... men det är typ samma spellista hela tiden.

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0