I am so gaaaay todaaaay!

Gay = Glad (för alla som inte visste det :D)

Motsatsen till glad är ledsen... och det passar mer mitt humör just nu.
Ledsen!
Allt är ledsamt!
Det bara brister! Tappar fattning! Tappar kontroll!

Allt måste vara bra! Måste sys ihop igen, vet ni!

Jag hatar våren!
Våren enligt mig är:
Fästingar
Mygg
Surrande bin och getingar
Stress i skolan
Hat mot skolan!
För lite sönmtimmar!
För ljust liksom!!!!
Yschhh!!!

I'm sitting here all by myself just trying to think of something to do

Sail away, it's time to leave, rainy days, are yours to keep

When I see your smile, tears run down my face

Livet har sina goda stunder!

Ett väldans onödigt inlägg! Och jag vet precis varför jag skriver det!
Skjuter upp allt och hoppas att jag aldrig behöver ta tag i det!!!

Btw... en liten glad nyhet som gjorde mig lite gay idag faktiskt.
Om jag gör (riktigt) bra ifrån mig på matte natinella så har jag MVG i matte a!
Om jag gör (riktigt) bra ifrån mig på statistik- och sannolikhetsuppgiften så har jag MVG i matte b!
Två MVG:n i matte är svinbra tycker jag!!! Sen behöver vi ju inte tala om att jag valde c och d också... Matte b är förjävligt!! Hur kommer då inte dessa två mattekurser vara!
När mina polare gör praktiska saker sitter jag och klurar med ännu mer invecklade saker än x och y...!
Buhuu! Men fan vilka coola kompisar jag kommer ha som tar jägarexamen (tror jag ni gör vah?)!!!

Jag blev även glad över basmaskinslektionen idag! Roligt att äntligen köra traktor igen!!! Men fy fasen vad dålig jag var på det... Hehe... De höga (inbillade) ambitionerna blåste bort så fort traktorn flög iväg! Ujujuj!!!

Imorgon blir det... bam bam baaam... utvecklingssamtal!
Men innan det... många timmars håltimme! Handla med Bella och Desse förmodligen! Handla tills på lördag!
Sen muntlig grej med Mats. Sorry men jag har inte börjat fixa med det ännu... 

Det här var nog det mest korkade inlägg jag gjort...
Inget syfte med texten!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: malin

Måste bara säga att jag diggar din blogg Jenny! Du skriver, även om du inte tror det, väldigt intressant! Liksom på ett sätt som är lätt och roligt att läsa :) För det andra är du inte ensam om att inte ha tagit tag med muntliga inför imorgon ;o ouups!

2010-05-05 @ 19:53:41
URL: http://malinamandaa.blogg.se/
Postat av: Ewe

Måste säga att jag håller med Malin där! :D Och om imorgon - vi sticker alla och handlar på City Gross efter matten, så du vet :D

2010-05-05 @ 20:53:20
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0