I'm still a bit nervous...

!!
Vad jobbigt detta är...
Nu ska jag i alla fall snart gå och lägga mig.
Och jag får väl försöka låtsas att det är en helt vanlig skoldag!!
På tisdag ska jag även försöka hitta till ISS... kommer inte riktigt ihåg vart det ligger.
Något slags introgrej för sommarjobbet

Jag ska nog klara av den här veckan också! Hoppas på det bästa och tänka så positivt som det går! Även om allt runt om och inom inte känns så himla bra för tillfället.

På lördag blir det Jesus Christ Superstar och dejt med bästaste Elin!! Vi fick på samma föreställning i alla fall så det blir trevligt!

Sen ska jag väl önska min brorsa lycka till nu när han ska iväg och klättra i "Vita berget". Alpernas högsta berg som ligger på gränsen mellan Italien och Frankrike.
Break a leg, buddy!

Vad mer intressant händer denna vecka?
Inget jag kommer på just nu.

Jaha... nu ska jag väl fixa mig inför natten och i alla fall försöka sova lite och inte oroa mig så mycket av vad som händer imorgon.

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0