It can only get better

Lyssnar på amy Diamond vilket jag gör väldigt sällan.
Men låten bara ploppade upp i mitt huvud under dagen så jag tänkte:
Hur i helsike går låten egentligen??
Jag gick ju där och nynnade på min egen version, hehe.

Ja... kan ju säga att jag har en jobbig hund. Han har blivit bästis med polisen.
Mamma hämtade upp honom där i måndags tror jag det var.
Och i helgen försvann han igen men som tur var hittades han av några människor som höll på att köra över hunden. Kul...
Lång historia egentligen om hur han kom tilllbaka till oss... Men jag tror vi skippar den biten.

Imorgon så är det konfirmation, födelsedagsfirande och tillbaka till norpan som gäller.
Kul?
Njee...
I alla fall den sista delen.
Har fått en ganska dålig bild av Norrköping eftersom det innebär en massa plugg och sånt fix, inga roliga grejer direkt. Enda roliga är ju liksom alla härliga personer man träffat. Och man gör väl de lite sårade när man säger att man inte alls ser fram emot att komma tillbaka.

*jag har en irriterande lampa som jag vill slå sönder*

BAra två veckor kvar. Två veckors slit och framförallt slutuppgifter! YSCCCCH!!!
De försöker faktiskt mörda oss! Skolan! Det är det den är till för!! Jag lär mig inget, jag drunknar i det!

*Fly on the wings of love spelas nu*

Nehä, sova kanske?
Nje... men sluta med det här ska jag göra i alla fall.

Tråkigt uppdatering jo jag vet!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: jenny

Vill du verkligen bo här om du tycker att det är så dåligt?

Är det staden du inte gillar eller skolan? För skolan kommer ju vara exakt lika jobbig vart du än befinner dig. Det kanske är så att du tar på dig för mycket? Du kanske inte ska läsa alla extra kurser du läser/pratar om att läsa. Du kanske ska koppla av och bara njuta lite oftare. Umgås med de personer som du beskriver som så underbara istället för att ställa så höga krav på dig, för tro mig, det lönar sig inte i slutändan! Jag tycker att det låter som att du får ångest varje gång du ska tillbaka till norrköping, och kanske är det inte norrköping du får ångest över, utan alla krav du sätter på dig själv när du kommer hit. I Nyköping känns kanske skolan så långt bort, men tänk om du skulle flytta hem till Nyköping skulle skolan följa med dig även dit...



Jag tycker att du ska börja koppla av och sluta ställa så höga krav på dig. Du är bara 17 år Jenny och livet går inte i repris. Vad tror du att du mår bäst av, att sitta inne med huvudet i massa skolböcker och gå runt med ständig ångest eller att umgås och göra roliga saker med dina vänner, och självklart plugga också, men inte låta det bli prio ett i ditt liv. Det är livet alldeless för kort för...

Gymnasiet är en tid som jag ibland längtar tillbaka till, inte alla ämnen, men alla kompisar. Och när jag tänker på gymnasiet så är det just vännerna jag kommer ihåg och då blir jag jätte glad! Tänk vad tråkigt om du bara kommer minnas gymnasiet som en pest o pina och massa tråkigt plugg. Fokusera lite mer på dina vänner och alla söta djur du kommer få vara med nästa termin, och sluta med alla höga krav,njut flicka, NJUT!!!



/Jenny den vise

2010-05-16 @ 23:20:20
URL: http://jensanheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0