Jon Lilygreen and The Islanders

De representerar Cypern i ESC 2010 med låten Life Looks Better In Spring.
Och... Jag fastnade direkt!!!
Först när gitarren startade så stannade jag upp mitt i en rörelse. Skulle nämligen stoppa en cheese ball i munnen men det hindrades ju.
Och sen när Jon började sjunga så tappade jag hakan!
Min öron älskade den rösten!!
Så nu sitter jag och har sökt upp lite fakta om grabben samt att jag lyssnar på låtar som han sjunger. Finns på youtube.

Sökte även upp låten på spotify, My Heart Is Yours också vilket är Norges asfina bidrag!

Men här kommer i alla fall lite klipp från youtube!


Jon Lilygreen and The Islanders - Life Looks Better in Spring
First rehearsal


Jon sjunger Cry Me A River (Justin Timberlake)
(jag asgarva när han sjöng
Don't act like you don't know it


Jon Lilygreen - Strawberry


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0