Klar!

Jag är klar med Lejonet Gabriel.
Nu är det bara en massa små saker. Justering och ändring. Tillägg om så behövs.

Jag har hela dagen kvar typ.
Men måste bli klar med dissektions-saken också... samt klimatuppsatsen och statistik-uppgiften.
Så skönt att ändå ha gjort klart Gabbe. Eller ja, vara så gott som klar rättare sagt.
Imorgon finns ingen återvändo och Gabbe blir mitt slutbetyg i anatomi och fysiologi.
!!
Bara 5 dagar kvar i skola + 2 veckors apu och sen är det INGET PLUGG I FLERA VECKOR!!!
Fasen vad vi alla är värda det asså!!!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

Jag vill också känna mig klar med Gabriel! :( men istället kollar jag på hundraser. Det är SÅ mycket roligare :D

2010-05-23 @ 20:12:58
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0