Lite uttråkad!

Sånt här är kul när man har tråkigt!

SLOGANS!

Tog namn på folk jag känner som helt spontant ploppa upp i huvudet på mig!

Joachim, one for all!
Don't play with fire, play with Matilda!
Pure Mathilda, pure power!
Desiree. Making people successful in a changing world!
Malin - spice up your life!
Bigger. Better. Rasmus!
Life is beautiful with Jenny!
Don't worry, Isabelle takes care!
Enjoy Evelina!
Good to know Karin!
I want Lilian and I want it now!
Anyone can handle Elin!
Easy Johanna!
Hanna - once you have it, you love it!
Calle, since 1845!
Connect with Gismo!
Frida on the outside, tasty on the inside!
Be inspired by Lisa!
Free Michaela!

De understrukna skrattade jag mest åt!
Man bara skriver in något och så ploppar det upp en slogan!
Kan bli riktigt roligt när fantasin flödar!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0