Livet e på topp!!

Fredag, varmt och soligt ute, endast en vecka kvar i skolan, fick bra resultat på dataprovet, har gjort färdigt hela datakursen, fick en glad gubbe på arbetsmiljön + att det stod klockrent, skrattar gott åt brorsan som ska gå 8 timmar i en trappa eller vad det nu var, flyttar ut ur rummet nästa helg, det luktar sommar, älskar glass!

Det är några positiva saker som fått mitt humör på topp nu sista helgen här i norrköping!!
Nästa vecka är det lite smågrejer som ska göras plus att Gabriel ska vara inlämnad på måndag.
Städningen och urplockning av rummet!
Öjöjöj!
Måste ringa mamma...

Hoppas man får bra omdöme från apun sen när den väl är över också! Kul ska det i alla fall bli de sista två veckorna med en massa hundar onkring sig dag ut och dag in! Lite skönt efter allt slit!!

Fy tusan vad tiden gått fort egentligen!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

åh vad vi gillar att livet är på topp! :D

2010-05-22 @ 15:54:11
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0