Love is in the air!

Hör fåglarna kvittra trots att det börjar bli mörkare nu. Kallare, mörkare och... dags att sova!
Inte kvittra era små sleepbusters!!!

Hade utvecklingssamtal idag och... what's the point, liksom?
Pappa ringde senare och frågade hur det gick och vad som sades.
Mitt svar var typ:
Skolan är bra, jag är bra, allt är bra!
Mer än så var det inte. Det var det enda vi tog upp typ.
Hur man låg till i pågående kurser, hur man trivdes på skolan, hur man mådde utanför skolan... osv.
Vad ska man svara egentligen?
Än så länge funkar ju allt. Jag bara klagar på allt men det funkar fortfarande. Klaga, klaga, klaga!
På allt som händer nu. Man vet vad som väntar inför tvåan och trean. Jo det blir mycket värre!
Mer att göra och svårare grejer. Kul att man redan tycker det är jobbigt.
Måste bara säga att jag blev riktigt glad över hur Jenny hade "redovisat" mig! Full pott stod det! Känns härligt! Men nu ska jag inte överdriva här! Det är fortfarande den hemskaste uppgiften kvar!
Sommarlov, ja tack!

Håller på med sista arbetet i arbetsmiljö och säkerhet... har ringt till mamma flera gånger och snackat med henne. Haha.
Det kanske blir något av det lilla jag fixat ihop ändå?
Eller inte...
Känns onödigt att göra en MVG-uppgift om man inte får MVG. På den fronten är nog de flesta eniga.

Det står en godispåse bredvid mig som jag (egentligen) inte får röra! RÖR DEN INTE, JENNY!!!!
Can't help myself!
Det har på något mystiskt sätt minskat i den där påsen...

Imorgon blir det Kolmården! Som jag redan sagt tidigare idag.
Kolmården och pannkakor! Älskar pannkakor!
Tröttnar aldrig på det! Så förbannat enkelt och så grymt gott! Funkar alltid för min del!
Resten av kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Kanske hänga med Hanna i trädgård en stund, eller kanske störa brorsan, eller kanske plugga, eller kanske supernatural?
Kan ju säga att en vecka utan Sam och Dean har varit en plåga! Speciellt när boxen ligger mitt framför näsan mest hela tiden!



Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0