Måste bara få avreagera mig en aning... (ursäkta språket)

EN SÅN FÖRBANNAT BRA FILM!!! JÄVLIGT BRA FAKTISKT!!!
HELT UNDERBAR!!
JAKE VAR HELT UNDERBAR!!!!!!

Prince of Persia: The Sands of Time!
Någon jag rekommenderar starkt till alla!
En både rolig och häftig film med snyggingen Jake Gyllenhaal i huvudrollen!
En mycket glad och sprallig Jenny hoppade ut från biosalongen med ett leende på läpparna!
Kunde inte ens koncentrera mig på att cykla hem...

Och nu... Bella OCH Ewe! Cut the crap! Vi vet alla att Jake slår både Ian Somerhalder och Paul Wesley när det gäller snygghet!!!!


Filmen var underbar!


Dastan <3
Prince of Persia


Jack Twist <3
Brokeback Mountain



Sam Hall <3
The Day After Tomorrow



Homer Hickam <3
October Sky


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

Du vet väl att han spela huvudrollen i The Good Girl också :)

2010-05-20 @ 15:58:32
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: jenny

Näe Jenny, han är ingen hunk alls juuu! Speciellt INTE i the good girl! Se den inte om du inte vill avsluta din förälskelse, killen ser retarded ut i den filmen..:/

2010-05-20 @ 18:01:22
URL: http://jensanheterjag.blogg.se/
Postat av: issa

nae asså, inte direkt va. lite småsöt, men ian är ju en SEXBOMB! medans paul knappt är värd att nämnas (heheheh ewe :) )

2010-05-20 @ 20:14:55
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0