Miljödag

Städning på skolan.
Vi fick ta hand om get och kaninstallet. Så rensat ut uteburarna är vad jag har gjort idag! Så mycket arbete till några små kaniner!!
Nya fräscha stubbar, nya gnagpinnar, nytt flis. Lite gullande med supersöta kaniner!
Kan ju bara säga att det var skönt att vädret höll i sig och inte släppte ner något regn!

När vi gör sånt här så märker man hur hela klassen mår bra. Det är liksom det vi valt, hjälpa djuren. Även fast vi klagar på att det är slitgöra, slavgöra och skitigt så gillar vi det innerst inne. Och man får alltid ut något roligt av arbetet. Man känner sig friskare och gladare. Ganska häftigt va?
haha

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

bland det roligaste var ju att se kaninerna när dom kom ut :D Alla var ute, kollade runt och skuttade omkring och verkade gilla vad vi gjort ;) :)

2010-05-26 @ 14:29:33
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0