När livet är tråkigt

Så är det himla bra att det finns internet, dålig fantasi och spotify!

Jag använde min ruttna fantasi till att tänka en stund på "vad som helst".
Jag ska ta och visa er vad detta "vad som helst" hade för resultat...
Ridiculous...
(Jag kommer bli så stämd....)


Söt som satan!
Tror det är när han spelar
rollen som Pilot i Highway
men är inte helt 100...
SÖT I VILKET FALL!!!


Favoriter!!
Kolla bara så gulliga!!



Kärlek!


Hahahaa xD


<3<3<3


:D <3<3


Älskar munnen!! (HAHA)


Minminminminminminminmin!!!


AH MEN KOLLA BARA!!!
SÖÖÖÖT!!!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

haha, jenny då! xD :D

2010-05-22 @ 21:04:55
URL: http://eweeklund.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahahahah, Jenny xD

2010-05-22 @ 22:03:59
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0