Och nu till ett normalt inlägg

Sitter hemma hos Ewe, glass och vatten samt ishockey på tv! Varmt ute! Glassen åt vi på ballkongen innan vi satte på tvn för att se att det var sverige - danmark i ishockey vm! Både Ewe och jag fick skrika lite, svära och förbanna!! Ingen nyttig medecin att se på hockey...

Ett prov över, tycker det gick helt okej. Tror jag fick till det riktigt bra på "ordningar" grejset.
Ikväll blir det dataplugg, kanske en liten blick på matten och sen tror jag att jag är värd lite Supernatural.
För just nu är Ewe och jag sportfånar!!!

Ikväll ska ni få se några leenden som får mig att smälta också!

Och nu blir det en liten rad till en viss speciell Jenny som haft stor inverkan på mitt liv:
MIN HUNK!!! Det är min hunk! Han kommer alltid vara snygg i mina ögon! Moahaha!!! Min söta favvokille! Don't you try to change that! Jag kommer kolla på The Good Girl också... när jag väl får chansen. Mihihih!

Imorgon blir det bara prov för min del... + världens längsta håltimme också tror jag... 

Det finns en sak jag måste göra innan jag åker hem till Nypan igen!
Käka chicken kebab!! 


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0