okej okej okej... jag måste!

Bara slänga in en liiiiiiiiten kommentar här.

VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG!!!!????

Det är något seriöst fel på mig...

Vi fick se filmen Billy Elliot på de två sista engelska lektionerna.
Trodde filmen skulle vara dålig eftersom de flesta filmer man ser i skolan inte är så jättrebra. It proved me wrong!
Jag älskade filmen! Älskade kanske är att ta i lite för mycket. Men jag gillade den. Så fin story, härligt språk, sköna kataktärer.
Jag älskade (utan att överdriva) Billys kompis Michael! Han hade inte någon stor roll men jag bara log när han var med! Så gullig och självklart så var han bög... Illa!!

Jag har för lätt för att kära ner mig i filmkaratärer. Haha!
(Kul att man ska kära ner sig i småungar och 30+are!)


Billy Elliot (Jamie Bell)


Michael! <3<3 (Stuart Wells)
Så gullig! Tyvärr inte lika gullig nuförtin... hehe.

Om jag förstått det hela rätt så är
Stuart 18 när man spelade in Billy Elliot!
18!! Ser han 18 ut??
Jamie var i alla fall 14...


Michael och Billy


Jamie Bell i sina äldre dar. Haha!
Tydligen spelar han Jimmy i King Kong...



Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

sv: haha, nej Jenny du är inte fånig för det! :D Men för mig så är det inte min typ av film :))

2010-05-27 @ 19:19:39
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0