Pirat?

Jag tror jag vill bli pirat!
Vilket liv man skulle ha!
Kul kul!

Kollar på en av de bästa filmerna jag vet. Pirates of the Caribbean! Älskar Johnny i de filmerna asså!
Så grymt cool!!


Vad har hänt idag då?
Jo, sista anatomi-lektionen. Både glad och lite ledsen över det faktiskt. Jag tyckte om den kursen även fast den var en pina då och då.
Fick reda på slutbetyget i arbetsmiljö och säkerhet. Wohoo säger jag bara! Mvg! Jippie! Det går tydligen bra för mig idag?
De ringde även från ISS och jag har fått sommarjobb. Ska jobba tsm med Fanny :) Ska bli sköj!! Roligare än att jobba själv i alla fall!
Så ja... jag har sommarjobb, 4 dagar kvar i skolan, apu som väntar och ett skönt sommarlov snart!
Samt underbara vänner.
Sitter hemma hos Hanna just nu. Haha, tjockar på oss.
Vi kommer ju trots allt inte ses på ganska länge sen efter att jag dragit hem efter helgen som kommer. Det skulle i så fall vara om jag drog iväg till sthlm någon gång.
Imorgon blir det mer mys med de från klassen! Sista umgängeskvällen hos Ewe! Naj, det låter ju sorglig!
Vi har gått ETT helt år tillsammans nu! Som sagt tidigare, helt otroligt!!!



Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0