Sent inlägg

Okej... lite smått och gott nu kanske!

First things first!
Nationella provet i engelska a sög! Det var svårare än jag förväntat mig och jag fattade inget! Vad vill Göteborgs Universitet mig egentligen!!!??? Huh! Would like an answer, please!
Röjningen idag var helt okej. Eller... nja.. jo! Faktiskt! Allt blir roligt när man hänger med kompisar. Dock finns det ett minor problem! Majoriteten av mina kompisar går i grupp a... var är man själv? Jo... en tvättäkta b:are! Har för fasen alltid varit b!
Hela min skolgång har jag gått i klass B...
Jag är en b person
B-film!
B!
Jag är B!
Kan stå för bäst också! Moahaha! fast... inte i detta syfte kanske...?
I alla fall! Det var kul med röjning! Mathilda fick sig ett gott skratt när jag startade min trimmer! Vadå tänkte jag när hon skrattade och pekade på mig? Vadå? Jag fick igång den utan problem! vad skrattar hon åt? Hon pekade på mig, sa något, pekade på min trimmer, pekade ut i vattnet... jag stängde av den. Hon sa: Snöret gick av! Det flög ut i vattnet!
Jag kollade på trimmern... så inget snöre!
Så roooooligt!
Och det var grymt roligt vid parkbänken när jag satt där med Calle, Karolina, Jessica P och Michaela! Roligt snack om allt!
Efter att man kom tillbaka till elevhemmet har man inte gjort mycket alls.
Var en sväng till affären och sen messade Hanna mig och jag drog dit! Plugget fick helt enkelt vänta... tills nu!
Såg tre filmer tillsammans med henne! God, I love Heath Ledger. Would you like to send him back, please!
Hade glömt hur grymt bra A Knight's Tale är!
Annat än den såg vi på Eden Lake och Jakten på den försvunna lampan (älskar Disney)

Och nu sitter man här med en pipande telefon och ett blankt papper som ska fyllas med bokstäver är det tänkt... Kanske inte får någon bra sömn inatt?

Imorgon blir det basmaskin!

Och jag hoppas DU är där imorgon <3


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: issa

oj oj, vem är denna du?

2010-05-05 @ 18:39:34
URL: http://macromiss.blogg.se/
Postat av: Ewe

B står för bäst Jenny! :D

2010-05-05 @ 19:16:18
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0