Shaaboiiiii!!

Något i den stilen ska det vara!

Taget från Joakim von Anka och knattarna i Jakten på den försvunna lampan

På rasten under mattelektionen så gick jag och Calle till ett runt bord. Han hämtade en tidning. Wow tänker alla, en tidning!!!
Det wowiga med tidningen var att... det fanns ett reklamblad på framsidan som satt löst. Det jag såg av reklamen var: Lösviktsgodis 30 kr/kg. På City Gross.
Jag drog åt mig tidningen, rev ut sidan, sprang in till mattelektionen och satte pappret framför Malins ansikte! STORA LEENDEN PÅ LÄPPARNA!
På håltimmen bar det av på City Gross. Godiset blev inhandlat + en massa annat som vi ska ha till på lördag.
Längtar kan jag lova! Hoppas det blir fint väder också! Ska tydligen bli regn. Alla älskar regn under en dag som man planerat att grilla på.

Från stora leenden till besvikna miner. Jag svek min kära kompis idag genom att hoppa av engelska b kursen. Jag svek mig själv också...



Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: issa

äsch! jag klarar mig nog :) och det tror jag att du med gör. om jag inte var så driven (haha, what a joke) skulle jag med hoppa av. känslan av att bli av med två grejer skulle vara lovelY

2010-05-06 @ 19:29:09
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0