Slut för dagen

Då var man tillbaka i rummet, mätt och belåten.
Nu sitter man vid datorn och... gör inget.
Tänkte fortsätta lite smått att fixa MVG-uppgiften som ska in på fredag... men nu har man ju fått syn på säsong 3! Lockar så sjukt mycket mer att bara sätta sig framför tvn! Tror bestämt att jag tänker göra det också!!
Fick även en annan uppgift som ska lämnas in. Slutuppgiften i anatomi! Betyget sätts utifrån hur bra man presterat på den uppgiften! Kan ju säga att jag inte gillar Lejonet Gabriel speciellt mycket...
Gillade inte Hönan Agda eller Apan Arne någe vidare heller.
Men ett VG får man ju drömma på i alla fall!

På fredag blir det Kolmården igen! APU-introduktion och delfinshow! Och pannkakor!
På lördag blir det grillfest ute hos Ewe! Grilla, grilla, grilla! Jordgubbar, jordgubbar, jordgubbar! Grilla jordgubbar? Nee!!! Jag ska ha färska jordgubbar! Mumma!
Ni andra kan äta er potatissallad och annat tillbehör! Jag ska mumsa jordgubbar! Och hoppa studsmatta! Och åka rutchkana! Och trascha Ewes hus! Kanske äta lite fler jordgubbar...
Okej! Jag vill ha grillat kött också!!!
Längtar tills på lördag!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

haha, det är okej att trasha mitt hus, bara du lämnar mitt rum ifred! :D

2010-05-03 @ 13:27:58
URL: http://eweeklund.blogg.se/
Postat av: issa

jag ska åka fyrhjuling!

2010-05-03 @ 14:49:30
URL: http://macromiss

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0