Sommaren närmar sig med stora steg!

Sommar och sol! Lite blåsigt men dagen har varit fin!
Synd bara att man spenderat större delen framför datorn i skolan för att bli klar med PP-uppgiften.
Men snart ska jag och Hanna iväg en sväng ner till stan. Hoppas vi cyklar! Har en sjuk lust att cykla!!
Ner till stan, hämta Jake-biljetterna och sen cykla vidare hem (om vi inte tar världens omväg)

Beställde biljetterna nyss. Så Prince of Persia blir det på onsdag kväll! På provet dagen efter kommer det stå Jake, Jake, Jake, Jake, Jake! Rätt på någon fråga kanske man får!

Det slog mig plötsligt hur mycket jag kommer sakna klassen under sommarlovet. Det är sjukt hur fort ett år har gått. Ett helt år! Kommer fortfarande ihåg första dagen jag skulle till skolan! Träffade Frida och vi gick in tillsammans i Aulan. Herregud så läskigt det var! Nu är man mer nervös över att vara med sina gamla polare hemma! Haha! Man vill liksom vara tillräcklig men vissa har ändrats så grymt mycket under detta år. Hur vet jag om jag har ändrats? Ingen aning!

För övrigt så luktar det häst i mitt rum!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

Alla har vi ändrats på något sätt sen vi slutade 9:an. Ska bli spännande och se hur det bli om si så där 2 år :)

2010-05-17 @ 17:37:23
URL: http://trueliiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0