Vad ska man nu hitta på?

Jahapp, fick precis ett meddelande om jag ville hänga med ut och gå en sväng. Kom precis hem men visst! Jag ger mig ut i det strålande vädret igen! Bäst att passa på medans det är sol och ganska skönt ute!

Valet är gjort och vi fick även mer information om internationell apu.
Blev lite intresserad av att dra till Danmark... men så som jag förstod det så gällde det en period som var typ 4x2! Fatta hur mycket man hamnar efter i skolan!
Men annars så såg inte mitt val så jätteroligt ut kanske.
1. Tropicarium
2. Delfinarium
3. Kolosseum
Ungefär som jag skrev förut med andra ord. Det som jag gått och sagt mest hela tiden.
Utomlands vet jag inte riktigt... danmarksgrejen vore intressant men jag funderar även Loro Parque(teneriffa) eller Nausica(frankrike).
Annars så drar jag och Bella iväg på något roligt äventyr tillsammans! Förhoppningsvis! Om det finns tillräckligt med pengar. Australien vore finfint! Men om inte pengarna räcker blir det nog att stanna hemma i Sverige. Vi har ju vårt älskade Kolmården!

Har ringt till ISS. Men ingen svarade! Dålig stil! Får tänka positivt... jag får ett lugnt och avslappnande sommarlov!
Får ringa imorgon igen!
Sen måste jag ta kontakt med min praktikplats som jag ska ha om ca 2 veckor. Måste veta lite tider och annat tjafs!

So long, fellas!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0