What comes to mind

I must give the impression that I have the answers for everything.
You were so disappointed to see me unravel so easily.
But it's only change, only everything I know.
Even the things that seem still are still changing...


Två veckor kvar

Pappa: Den var 55 cm lång...
Jag: Mellan ögonen...?
Pappa: ... mellan näsborrarna!
(vanligt sätt att skryta på i min släkt!)


Sitter här i min ensamhet och ska snart ut en sväng med bästaste Hanna Maleus!

Ska se på Jesus Christ Superstar när jag kommer hem. Det är bestämt nu.

Vill gå på bio på onsdag! Älskade Jake är med i Prince of Persia!

Jag: Jenny, vart ligger Sibiren?
Jenny: Blöhöhöööö!
Jag: Haha!
*5 minuter senare*
Bodil: Det är som att säga att Sahara är en öken!
Jag: Sahara är en öken...
Bodil: Sibirien...
Jag: HAHA!!!


*Malin fick en systemkamera i konfirmationspresent*
Amanda: Åhh!!! EN CHIPSMASKIN!!!


Man säger att släkten är värst...

En liten promenix är det dags för nu! Sov gott alla glada!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: jenny

Jag skyller på tanten i djuraffären. Hon har lurat mig! Vafan ska hamster ha massa sand till om den är van vid kyla? Hm...:P

2010-05-17 @ 20:41:39
URL: http://jensanheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0