When nothing goes right...

Go left!

Det bästa jag hört idag! Satan vad jag garva!

Ja, som alla vet så var det min sista dag i ettan. Jag har slutat ettan! Nu är det bara att ta hand om djur i två veckor och sen är det dgs för sommarlov!
3 månader kommer jag vara ifrån klassen. 3 månader från mina kompisar här. 3 månader utan plugg!

Åker hem ikväll. Det blev ändrade planer. Så gissa vad jag håller på med nu!
STORSTÄDNING!!!
Hur fasen kan det bli så mycket damm och annat skit?
Det äckligaste var helt klart badrummet! Fy bubblan säger jag bara! Ta bort fronten på badkaret och rensa golvbrunnen... YUK!!
Glad över att jag började med det så attd et är gjort nu.
Har bara lite småsaker kvar att damma och fixa samt att jag ska tvätta fönstren och golvet. Sen bär det av hem igen.
På måndag blir det Lillemans Hundcenter!
Och på tisdag blir det knivigt värre... vet inte om jag hinner ner på ISS introt efter att jag slutat på apu:n. Får se, får se!

Jag är hungrig

Jag är sugen på jordgubbar

Sverige gick inte vidare till final i Eurovision Song Contest för första gången någonsin.

Vad ska jag göra i 5 timmar nu innan mamma kommer ner hit?
Uttråkad...

Sista dagen i skolan var ju riktigt najs. Onödig dag visserligen men ganska skön.
Fick tillbaka akvarieprovet och ett riktigt bra resultat också! VG+! Så satans glad över det!
Vad mer?
Kollade på film... Life in Cold Blood. Handlar om växelvarma djur såsom reptiler och amfibier. Jag gillar den serien. Den är intressant faktiskt.
Sen blev det kramkalas innan alla drog åt var sitt håll!
3 månader som sagt!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0