Bloggdags

Har varit ute i skogen över natten.
Varit kattvakt tillsammans med Johanna.
Fick skjuts dit ut... liftade hem. Shit asså! Vi såg väl för fan inte så skräckinjagande ut människor!?
Men det var några riktigt trevliga typer som faktiskt stannade. Tusen tack för det!
Hade inga pengar och min mobil var död. Samt att jag inte sa något till mamma att jag drog...

Lyckades dygna i min ensamhet.
Var vaken exakt ett dygn innan jag bestämde mig för att sova!
Höll mig vaken med hjälp av omegle (satan så roligt det var! men tycker lite synd om dem xD), en film jag inte fatta (förutom att killen tydligen hette Christopher Chance...) supernatural, charmed, family guy, på liv och död, det ökända... ja teven helt enkelt.
Johanna sov så sött! Gulligt!

Nu är jag... inte pepp på att plugga. Men måste väl egentligen. Gör det senare.

Nu till en creepy-musikvideo!!
Jag förstår den nog inte (gör jag aldrig med någon musikvideo... men ändå!)


Poets Of The Fall - Carnival Of Rust


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0