ensam igen

ensam igen.
hemma igen.

Fick trevligt besök av pappa och hans sambo, mina 2 systrar och farmor! Drog iväg ner till stan och käkade, sen hem till brorsan och fira Jensan.
Bråkade och sköt gummisnoddar. Käkade så man inte behöver äta på hela veckan.

Men nu har alla dragit och man ligger i sängen.
Imorgon är det halvklass, så kommer kännas jättetomt. Ser inte Bella, Hanna, Ewe, Malin, Desse, Karlsson och resten av de jag vanligtvis hänger med på 2 månader.

Känner mig ensam av någon anledning.

Åker eventuellt hem på fredag. KANSKE (stort kanske) ha lite kul med några tjejer på fredag. Fira lulebon på lördag. På söndagen får jag väl smuggla ner hunden i väskan för jösses vad jag saknar honom!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0