Falconiformes

Redovisningen idag gick bättre än väntat. Alla var, enligt mig, superduktiga!
Det var faktiskt riktigt intressant att höra om alla ordningar. Dock missar man ju halva klassen. Får väl läsa mig till den faktan.
Imorgon börjar vi på ett nytt kapitel. Hovdjur.
Det är förmodligen lika tråkigt som det låter.
(jag föddes negativ!)

Åh, om någon känner för att anteckna!
Jag, nico och calle käkade världens längsta kebabrulle idag!
Citat från calle: Det var en kamp mellan mig och kebaben!
Han vann och pressade i sig hela rullen!
Nico och jag delade, räckte gott och väl det kan jag lova! Fy i helvete vilka bjässerullar det var!
En var typ lika stor som två i vanlig storlek! Mamma mia! Snacka om mat för pengarna!

Nattttttttttttttttttttttttti


Kan stirra mig blind på den här snyggingen! <3
Kungsörn (Aquila chrysaetos)


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0