God morgon

God morgon.
All snö regnar bort och regnet tog med sig mitt humör också.
Ligger i sängen och... jag vet inte rikktigt vart problemet ligger. Orkar bara inte gå upp och göra något.
Blev klar med Jimmys arbete igår. Inskickat och klart. Som vanligt lyckas jag passa deadline precis. Sista dagen liksom.... Kan inte påstå att det var det bästa arbete jag gjort... snarare tvärtom.

Idag blir en film och städdag. För vädret är deprimerande!
Imorgon ska man fira en viss Jenny som blivit hela 25 år! Fyllde igår. 
Grattis på det!

Åh förresten, jag läser Schindler's List.
Intresseklubben antecknar!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0