Inte trött

Varför ska man bli pigg lagom tills det är dags för sängen?

Jag hade kul på träningen idag. Även fast det gick si sådär.
Kom dit med frusna fingar! Satan i gatan så kallt det är ute nu! Mysigt om man håller sig inomhus!
Det tar emot en aning att gå till träningen nu för tiden om någon känner för att veta.
Att en enda människa ska få en att känna sig hemsk överallt! Och att allt det andra inte lyckas väga upp så man mår bättre...

Vaknade imorse och låg i min varma jättehärliga säng i Nyköping. Drog till optikerna och där var allt bra. Fick linser för ett halvt år och sen drog vi därifrån. Hämtade hunden och drog till Norrköping.
Mot skolan, hade matte och det sög ju mer än vanligt! Jag fattar inte alls vad jag håller på med och varför!
Sen blev det en soft sista lektion med Mats innan praktiken som börjar nästa vecka!
Och jag ska klara av det! Jag måste klara av allt!
Hur illa det än går nu!
Ser lite fram emot praktiken faktiskt. Inte efter messet som Bella skickade mig! Usch och fy! Men annars så känner jag lite glädle i att få arbeta med kroppen och inte hjärnan. Även fast man har saker från skolan som ska göras... Positivt tänkande!
Om en vecka så har jag avklarat min första praktikdag! Spännande!!!

Bara 4 veckor kvar tills lovet börjar! 

Finns folk som tror på mig. Varför gör inte jag det?
Kul inlägg nu då. Deprimerande.

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0