Kom på en grej

Kom just på att jag inte kommer orka någonting när jag har praktik.
Det var grymt jobbigt att slita sig från sängen idag. Hur fasiken ska man klara att gå upp vid 5 varje morgon i tre veckor sen då?
Vissa dagar kommer jag ju inte hem förrän 21. Om jag inte skippar träningen... fast... ne! Det känns ju lite sådär.
Känner att jag på något vis måste orka!
Aja, en rolig nyhet är ju att jag och Nico jobbar tillsammans! Trodde jag skulle vara själv hela tiden. Förutom vid lunch. Då sitter man med ett helt gäng djurvårdare, nico och calle. KUL!!!!
Men jag är fortfarande lite... ovillig till att ha praktik faktiskt. Känner inte alls för det. Vi är ute i smällkalla vintern och man längtar ju bara till jul.
Folk kan ju räkna med att det inte blir några julklappar iår! När ska man ha tid att köpa dem liksom?
Aldrig typ!

Jag är kär i en liten gul majsorm!
Hade reptilhantering igår också. Det är något jag gillar starkt! Men jag känner mig så ond när jag fixerar deras huvud. Värst är när man använder kroken och håller fast ormen mot golvet. Men det är ju bra att lära sig om man ska hålla på med giftiga ormar någon gång i sitt liv.

Oj! Jag måste sätta in linserna och borsta tänderna! Skola snart!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: bella

1. du kommer aldrig orka träna efter praktiken.

2. Varför måste du gå upp vid 5? bussen går ju inte förens 7 :)

3. praktiken är askul. Jobbig men rolig, med mysiga djur!

4. Du slipper skolan.

5. punkten över säger allt

2010-11-17 @ 19:04:28
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0